"הזנחתם אותנו, תעזבו את חוק מע"מ 0" • פוצצה ישיבת וועדת הכספים

    דוד קורצווייל | צילום: אילוסטרציה No Comments on "הזנחתם אותנו, תעזבו את חוק מע"מ 0" • פוצצה ישיבת וועדת הכספים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון סוער שנערך בוועדת הכספים של הכנסת בעניין חוק המעמ תקפו חברי הכנסת את הממשלה על כך שנטשו את הדרום ומפנים את התקציבים לעליית קרנה של מפלגת יש עתיד.

    עשרות מתושבי הרום שהגיעו למקום התפרצו לדיון וזעמו על כך שהממשלה נטשה אותם.

    חבר הכנסת משה גפני קרא לעברו של יושב ראש הוועדה ואמר כי הממשלה סותמת את פיהם של תושבי הדרום במקום לעסוק בגחמה המסוכנת של לפיד שתסכן את כלכלת ישראל על הממשלה להקשיב לתושבי הדרום.

    ח"כ סתיו שפיר תקפה את הממשלה על כך שלא הפנתה תקציבים מספקים לתכנית חירום לאומית לשיקום הדרום. לדברי שפיר הכנסת מתכנסת לדון בחוק המעמ כדי להציל את נפילת המנדטים של יש עתיד ולא לטובת תושבי הדרום שסבלו ונפגעו בלחימה.

    בעקבות מניעת קיום דיון בוועדת הכספים ע"י האופוזיציה הודיע יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי בהודעה חריגה: "ועדת הכספים בראשותי עושה כל שביכולתה על-מנת לסייע לתושבי הדרום, ולאחר שאישרה במהירות פיצויים, כולל מקדמות שכבר שולמו לעסקים ותושבים בעוטף עזה, בהיקף של כמיליארד וחצי ש'ח תמשיך ותקיים דיון רציני ומקיף בנושא, בהשתתפות כל נציגי הממשלה הרלוונטיים.

    מצער שהאופוזיציה, עושה שימוש ציני בתושבי הדרום, תוך השתלטות ביריונית על דיון הוועדה. הצורך לסייע לתושבי הדרום הוא מעל לוויכוח הפוליטי ודורש טיפול מעמיק. הזמנתם של תושבי הדרום לדיון סרק שנוהל ע"י אנשי אופוזיציה, ללא נציגים רשמיים של רשות המיסים והממשלה, רק על-מנת שישמשו תפאורה לניגוח הקואליציה בנושאים אחרים, הוא ציני, מבזה את הכנסת, מדרדר את הדיון הציבורי ולא פותר דבר. אני קורא לתושבי הדרום שלא יולכו שולל במסע פוליטי-תקשורתי מחושב ומתוזמר, ללא כל קשר לעניינם".

    סלומינסקי הוסיף, כי "ההשתלטות הביריונית של האופוזיציה על דיון ובוועדת הכספים גורמת נזק לכלל האזרחים ולתושבי הדרום בפרט ומונעת דיון רציני בנושאים שעל סדר היום. ועדת הכספים תמשיך לפעול כפי שנהגה גם בעבר על-מנת לפתור בעיות של כלל הציבור ושל תושבי הדרום בפרט בצורה יעילה, מתוך דאגה אמיתית לרווחת התושבים".



    0 תגובות